sobre mi



                               sobre mi


Hola hem dic Judith i explicaré com sóc, sóc una persona sensible, simpàtica, generosa, amable, temorosa i tímida. tinc 13 anys vaig néixer el 5/12/2005 a les 23:46 de la nit. Tinc els ulls de color marró i verd, els cabells marrons, rissats i una mica curts, tinc els llavis grossos i la cara una mica rodona, tinc el nas a cord amb la meva car, mideixo 1.64cm de alt, sóc una persona grossa. Els meus pares estan separats, la meva mare esta amb un noi que es diu Hanoi i te un fill que es diu Denzel i te 10 anys i el meu pare està amb una noia que es diu Kathia i te tres fills, dos nenes i un nen, que es diuen Quim que te 14 anys , Lorena que te 30 anys i Andrea que te 27 anys. A casa de el meu pare tinc un gos que te 7 anys i dos tortugues que es diuen Pin i Miquel Àngela, que tenen la Pin te 25 anys i  la Miquel Àngela te 23 anys, abans tenia 5 tortugues que es deien Pin, Pon, Paf, Puf la pon la va regalar 

Comments